1. Jak wygląda proces produkcji ubrań w OHNE?

    Samą produkcję rozpoczynamy od pomysłu na całą kolekcję, który potem przekładamy na projekty grafik umieszczanych na naszej odzieży. Współpracujemy z zaufaną szwalnią, dzięki czemu mamy wgląd w każdy etap produkcji – od tworzenia krojów do drukowania nadruków i finalnych zdobień. Podchodzimy jak najbardziej profesjonalnie do każdego z zamówień i osobiście przygotowujemy każdą przesyłkę.


  2. Skąd pochodzą materiały, z których produkowana jest odzież OHNE?

    Wszystkie nasze materiały są wyprodukowane w Polsce i posiadają wszelkie niezbędne europejskie certyfikaty, dzięki czemu wszystkie nasze ubrania są zawsze najwyższej jakości.


  3. Ile wynosi czas dostawy?

    Czas dostawy wynosi 1-2 dni roboczych, licząc od dnia nadania. Wszystkie nasze przesyłki dostarczamy przez InPost, ponieważ gwarantuje on najszybszy termin doręczenia zamówień.


  4. Ile kosztuje dostawa?

    Koszt dostawy za pośrednictwem firmy InPost wynosi w zależności:
    Paczkomat 13 zł
    Kurier 15 zł
    Kurier za pobraniem 15 zł


  5. Jakie są dostępne metody płatności?

    Wszystkie płatności realizujemy przez Przelewy24, gdzie dostępne są m.in. metody płatności:
    • Przelewy i przekazy bankowe
    • Karty płatnicze (Visa Classic, Visa Electron, MasterCard, Diners Club, PBK, JCB, American Express)
    • BLIK
    • Visa Checkout
    • Google Pay
    • Apple Pay


  6. Jaki jest mój rozmiar?

    Sprawdź tabelę rozmiarów. Dodatkowo w opisie każdego z produktów są podane wymiary poszczególnych modeli, które możesz porównać ze sobą. W razie pytań zawsze możesz do nas napisać! Kontakt podany w pytaniu 10 :)


  7. Jak mogę sprawdzić status zamówienia?

    Status zamówienie dostępny jest po zalogowaniu i wejściu w zakładkę Moje konto. W zakładce Historia zamówień, będzie widoczne Twoje zamówienie wraz ze statusem jego wykonania.


  8. Czy muszę zakładać konto, aby dokonać zakupu?

    W sklepie OHNE możesz dokonywać zakupów także bez rejestracji.


  9. Jakie są korzyści z zapisania się do Newslettera?

    Dzięki zapisaniu się do Newslettera jako pierwszy otrzymujesz informacje o nowych kolekcjach oraz o projektach specjalnych. Otrzymujesz również rabaty, które wysyłamy naszym klientom. Do Newslettera możesz zapisać się klikając TUTAJ.


  10. Mam pytanie, gdzie mogę napisać?

    Wszystkie pytania pisz śmiało na maila:
    ohneoffice@gmail.com

    Pisać możesz też do nas na Instagramie @ohnefuture i na Facebooku, wszędzie odpowiemy :)


  11. Jak mogę dokonać zwrotu/wymiany?

    Opisz dokładnie sprawę na mail:
    ohneoffice@gmail.com

    Przesyłkę nadaj na adres:
    Netta Druga 31
    16-320 Bargłów Kościelny
    tel. 511 629 826

    Dołącz do paczki formularz reklamacyjny, abyśmy mogli rozpatrzyć Twoją reklamację
    POBIERZ FORMULARZ

    Twoją reklamację rozpatrzymy w ciągu 7 dni roboczych